Rasvanpoltto – Mitkä rasvanpolttajat voivat auttaa sinua polttamaan rasvaa?

Rasvanpoltto on asia joka askarruttaa monia laihduttajia ja tässä käsittelen hieman sitä että mitkä rasvanpolttajat voivat auttaa sinua rasvanpoltossa kaikkein tehokkaimmin. Rasvanpolttoon kehitettyjä valmisteita löytyy markkinoilta kymmenittäin ja ikävä kyllä suurin osa rasvanpolttajista on pelkkää laihduttajien rahastusta joista ei ole ylipainoisille Matille tai Maijalle mitään hyötyä painonpudotuksessa.

Osta ainoastaan hyväksi todettuja rasvanpolttajia

Et todennäköisesti halua tuhlata rahojasi johonkin rasvanpolttajaan joka ei auta sinua polttamaan grammaakaan rasvaa kehostasi, vai mitä? Sen vuoksi suosittelen että käytät laihdutuksen/kiinteytyksen apuna ainoastaan sellaisia rasvanpolttajia josta tiedetään että ne toimivat. Katso tämän hetken parhaat rasvapolttajat..

Kyseiset valmisteet ovat luontaisvalmisteita mikä on erinomainen asia koska se tarkoittaa että et tule kokemaan lääkkeiden aiheuttamia ikäviä sivuvaikutuksia. Toisekseen Yhdysvalloissa suoritettu tutkimus on osoittanut että luontaisvalmisteet ovat usein huomattavasti tehokkaampia rasvanpolttajia kuin lääkevalmisteet. Kannattaa kuitenkin muistaa että myös luontaisvalmisteiden joukosta löytyy runsaasti tuotteita jotka on valmistettu ainoastaan euron kuvat silmissä, eli toisin sanoen tarkoituksena huijata hyväuskoisilta laihduttajilta rahat pois lompakkoa painamasta..

Tehokkain tapa polttaa rasvaa

Pelkkä rasvanpolttajien napostelu ei ole se tehokkain tapa polttaa rasvaa pois vyötäröltäsi tai reisistäsi tai mihin ikinä sitä sinulla sitten kertyykään. Rasvanpolttajat ovat “turbobuusti” laihdutukselle mutta se ei tarkoita etteikö sinunkin tulisi takapuoltasi penkistä nostaa jos haluat elämäsi kuntoon päästä. yritä harrastaa liikuntaa säännöllisesti ja kaikkein parasta olisi jos löytäisit liikuntaharrastuksen josta oikeasti nautit, tällöin laihtuminenkin sujuu huomattavasti mukavemmissa merkeissä! Jos pakotat itsesi juoksemaan 5 kilometriä päivässä vaikka vihaat juoksemista, kyllästyt todennäköisesti lopulta koko painonpudotukseen ja sanot itsesi irti koko projektista ja palaat taas sohvan nurkkaan mutustelemaan herkkuja.

Yritä siis löytää vaikkapa ystäväsi/puolisosi kanssa harrastus josta voitte molemmat nauttia ja lupaan sinulle että tämä on todellinen motivaation kohottaja sinulle!

Mihin rasvaa kertyy kehossa?

Yleisimmät alueet jonne rasvaa kertyy ihmisten kehossa ovat..

  • Vatsa ja etenkin alavatsa. Sekä naisilla että miehillä tuppaa kertymään rasvaa runsaasti vatsan seutuville sekä vyötärölle. Ja kun oikein kunnolla herkuttelet ja lihotat itseäsi niin saat sellaisen kivan “vararenkaan” jossa rasvamakkarat menevät myös selässä, eli ympäri koko vyötärösi. Tämä ei ole erityisen esteettisen näköistä.
  • Rasvaa/selluliittiä reisissä. Naisilla rasvaa tuppaa kertymän reisiin hyvin herkästi ja onkin hyvä muistaa että jokainen syömäsi donitsi lisää taas hieman rasvakudoksen määrää reisissäsi ja se näkyy selluliittinä joka ei ole kovin mukavaa.
  • Rasva ja Pakarat. Tämäkin on enemmän ehkä naisten ongelma-alueita vaikka kyllä sitä miehilläkin rasvaa kertyy pakaroihin jonka voit todeta käymällä huoltoaseman kahvilassa katselemassa lepotaukoaan viettäviä rekkakuskeja.

Jos siis haluat polttaa rasvaa niin käytä apukeinona parhaita rasvanpolttoon kehitettyjä valmisteita ja muista myös vähentää roskaruoan määrää dieetissäsi ja suositeltavaa olisi myös liikkua muutakin kuin sohvan ja jääkaapin väliä. Paljon tsemppiä sinulle rasvanpolttoon!

Luontaisvalmisteet laihdutukseen – Voiko luontaisvalmisteilla laihtua?

Erilaisia luontaisvalmisteita laihdutukseen löytyy tätä nykyä jos jonkin sorttista ja useat laihduttajat ovatkin turvautuneet luontaisvalmisteiden käyttöön yrittäessään saada itselleen sitä unelmien vartaloa. Mutta toimivatko laihdutukseen kehitetyt luontaisvalmisteet vai ovatko ne ainoastaan markkinointikikka jolla yritetään saada ylipainoisilta rahat pois?

Varo huijauksia!

Älä osta mitään laihduttajille suunnattua luontaisvalmistetta pelkkien mainosten perusteella, ne usein liioittelevat tuotteen toimivuutta ja joskus myös suoranaisesti valehtelevat sen tehosta. Monet painonpudottajat ovat sortuneet ostamaan kallista laihdutusvalmistetta joka ei Ile loppuen lopuksi auttanut heitä pudottamaan painoaan laisinkaan!

Tällaisia laihdutustuotteita on markkinoilla pilvin pimein ja jos sinä tartut johonkin tuotteeseen vain ja ainoastaan sen valmistajan antamien suurien lupauksien vuoksi, on hyvin todennäköistä että tulet pettymään saamiisi tuloksiin. Vältä siis kiusausta kokeilla tuotteita jotka lupaavat nopeaa ja helppoa painonpudotusta ilman mitään pitäviä todisteita hyvistä tuloksista.

Luontaisvalmisteet vs. laihdutuslääkkeet

Laihdutusta helpottamaan on kehitetty myös useita synteettisesti valmistettuja lääkkeitä kuten Suomessa reseptillä saatava Xenical. Ongelmaksi laihdutuslääkkeiden kohdalla muodostuu kuitenkin se että ne aiheuttavat käyttäjilleen varsin epämiellyttäviä sivuvaikutuksia ja useat niitä kokeilleet ylipainoiset miehet ja naiset ovatkin lopettaneet käytön jo pelkästään ikävien haittavaikutuksien vuoksi.

Laihdutuslääkkeiden teho verrattuna luontaisvalmisteisiin ei niinikään ole kovinkaan hyvä. Useat tutkimukset ovat osoittaneet että luontaisvalmisteilla on saatu huomattavasti parempia tuloksia painonpudotuksessa kuin reseptilääkkeillä – ja vieläpä täysin ilman sivuvaikutuksia.

Mitä luontaisvalmistetta kannattaa sitten käyttää?

Jos haluat käyttää laihdutuksen apuna jotain laihdutusvalmistetta, suosittelemme että katsot sivuston laihdutusvalmisteet.info listan parhaista laihdutusvalmisteista. Heidän verkkosivunsa on erinomainen tapa löytää ne tehokkaimmat luontaisvalmisteet laihdutukseen koska he listaavat ainoastaan tuotteet jotka ovat todellakin tuoneet hyviä tuloksia painonpudottajien keskuudessa.

Muistathan kuitenkin että yksikään pilleri tai kapseli ei tee sinua hoikaksi noin vain, myös sinun osalta vaaditaan tiettyjä ponnisteluja jotta voisit saada itsellesi sen unelmien vartalon!

Paras treeni laihdutukseen – Kehonpainotreeni!

Paras laihdutustreeni on sellainen joka kiihdyttää kehosi aineenvaihduntaa ja saa kroppasi polttamaan rasvaa ja se onkin yksi parhaista laihdutusvinkeistä kenelle tahansa. Lukuisat tutkimukset osoittavat että keho reagoi nopeimmin harjoituksiin jotka tehdään kehon omalla painolla, kuten esim. punnerrukset, kyykyt, leuanveto jne. Nämä harjoitukset kiihdyttävät kehosi aineenvaihduntaa vielä pitkäksi aikaa sen jälkeen kun olet treenisi päättänyt..

Aerobinen liikunta

Monet ihmiset tekevät sen virheen että he kuvittelevat pääsevänsä upeaan kuntoon aerobisen (pitkäkestoisen) liikunnan avulla, kuten esim. lenkkeilemällä. Ongelmana aerobisessa liikunnassa on että se polttaa rasvaa ja kaloreita ainoastaan sen ajan kun sitä harrastat ja loppuen lopuksi yksi tunnin lenkki ei juurikaan rasvaa tai kaloreita kehostasi polta.

En suinkaan sano ettetkö voisi aerobista liikuntaakin harrastaa ja etteikö se voisi sinua auttaa laihdutuksessa, mutta fakta on että kun puhutaan tehokkaasta painonpudotuksesta, tulee aerobinen kuntoilu tärkeysjärjestyksessä vasta viimeisenä, oikean ruokavalion ja anaerobisen liikunnan jälkeen.

Sanoisin että aerobisen kuntoilun suurin etu laihduttajille on siinä että se saattaa usein auttaa laihduttajaa nukkumaan paremmin ja näin ollen se voi lisätä kyseisen henkilön yleistä vireystasoa. Parasta on jos löydät jonkun harrastuksen josta todella pidät (esim. sulkapallo, salibandy), tällöin ko. aerobinen treeni saattaa auttaa sinua motivoimaan itseäsi laihtumaan tehokkaammin!

Anaerobinen liikunta

Anaerobinen liikunta, eli tässä tapauksessa kehonpainoharjoittelu voi todella kiihdyttää laihdutusprosessia ja mikä parasta, ne auttavat sinua muokkaamaan kehostasi esteettisesti näyttävän! Olit sitten nainen tai mies, lievästi tai erittäin ylipainoinen, niin pystyt varmastikin tekemään ainakin jotain harjoituksia kotonasi. Näitä sinun ei kannata jättää väliin koska ihmiskeho reagoi todella nopeasti tämänkaltaiseen treeniin ja sillä todella on merkitystä painonpudotuksessa!

Jos olet pahasti ylipainoinen, kannattaa sinun aloittaa harjoitukset varovasti. Tee punnerrukset niin että jalkasi ovat maassa ja jos et jaksa tehdä koko liikettä, laske itsesi vain puoliväliin toistoa ja sen jälkeen ylös. Sama juttu kyykkyjen kanssa, tee vain puolikkaita toistoja.

Jos olet taas ainoastaan lievästi ylipainoinen, voit aloittaa huomattavasti hanakammin. Voit jopa kyykkyjen sijaan tehdä kyykkyhyppyjä jotka ovat omiaan muokkaamaan ala- ja keskivartalosta (etenkin pakaroista) esteettisen näköiset. Jos pystyt tekemään leuanvetoja, ota myös ne mukaan ohjelmaasi.

Sinun ei tarvitse harjoitella usein, 2-3 kertaa viikossa noin 25-30 min kerrallaan riittää valan mainiosti saamaan kroppasi tilaan jossa se polttaa kaloreita ja rasvaa huomattavasti tehokkaammin.

Tee toistot nopeasti eli niin räjähtävästi kuin pystyt. Tällä tavalla aktivoit nopeat lihassolut parhaiten ja autat kehoasi siirtymään tilaan jossa se polttaa rasvaa tehokkaasti = laihdut. Tekemällä toistot hitaasti kehität ainoastaan hitaita lihassoluja ja tällöin treenisi ei ole läheskään yhtä tehokasta.

Yhdistämällä tällaisen treenin oikeaan ruokavalioon, saat loistavia takuuvarmasti loistavia tuloksia ja kropan josta olet aina haaveillut!

Treenivideot – Fitness ja kehonpainoharjoitukset

Tänne olemme koonneet treenivideot, jotka sisältävät mm. videoita fitnekseen ja kehonpainoharjoitteluun liittyen. Toivottavasti saat jotain vinkkejä omaan harjoitteluusi näistä treenivideoista!

Elixir ja penkkidippi

 

Kehonpainoharjoittelu naisille

 

Kesäkuntoon Katin fitness kotitreenillä

 

Elixirin leuanveto-opas

 

Punnerrus käsillä seisoen

Toivottavasti nautit näistä treenivideoista!